Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/warsztatowniakoi/domains/lekcjepsychologii.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2722 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/warsztatowniakoi/domains/lekcjepsychologii.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2726 Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /usr/home/warsztatowniakoi/domains/lekcjepsychologii.pl/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3624 Próba manipulacji czy poważna choroba? O depresji. – Lekcje Psychologii KOI

Próba manipulacji czy poważna choroba? O depresji.

Próba manipulacji czy poważna choroba?
O depresji.

„Depresja jest najgorszym nie fizycznym bólem znanym ludziom.”
za Sue Atkinson

Misja warsztatu:

Uświadomienie rodzicom, czym jest depresja, jak można rozpoznać ją u dziecka oraz jak umiejętnie zareagować w przypadku podejrzenia depresji u dziecka.

Główne korzyści dla dorosłych:

• będziesz mógł lepiej zrozumieć czym jest depresja
  • poznasz fakty i mity na temat tej choroby
  • zdobędziesz umiejętność rozpoznawania charakterystycznych oznak depresji u dzieci i młodzieży
  • dowiesz się, jak depresja może wpływać na funkcjonowanie dziecka
  • poznasz różne formy pomocy dziecku choremu na depresję